PARDUOTUVĖS TAISYKLĖS
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių Pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims
privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises,
pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes www.tavokristalas.lt el.
parduotuvėje. Pardavėjas Viktoras Jonaitis (Individualios veiklos pažymėjimo NR. 1327626) Luokės 67-23, Telšiai.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti
taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas
informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el.
parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių
veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba
rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja
savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis
taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo
adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas,
kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el.
parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje
prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais,
atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti
prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą,
pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti
Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el.
parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų
pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad
Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami
informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes,
įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Pirkimo taisyklių
ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el.
parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu [email protected], nurodant
pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį, arba užpildyti formą) ne vėliau kaip per 14
(keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo
atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda,
taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą
kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas
privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo
duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo
priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis Pirkimo
taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis
el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir
saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir
be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve
arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo
priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos
formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo
nurodytu adresu.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką
„Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia
patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais,
įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:Elektronine Bankininkyste,
Banko Kortele,Pavedimu į parduotuvės nurodytą sąskaitą, kurią rasite atsiūstoje
sąskaitoje.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.4.1. Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste arba kortele ( mastercard, visa )per KLIX platformą – tai išankstinis
apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema, kurią prižiūri ir tvarko KLIX. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el.
bankininkystės sutartį su vienu iš aptarnaujamų bankų arba atsiskaityti mokėjimo kortele (kurių duomenis apdoroja Klix Citadele bankas) Pinigus Pirkėjas perveda
į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą: LT74 7290 0990 8272 2842 , Bankas “Citadele”
Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo
atveju tenka atitinkamam bankui (Citadele), kadangi visos piniginės operacijos vyksta
banko el. bankininkystės sistemoje KLIX.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą
už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių
pristatymo terminas.
6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą,
įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių
pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi
teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui. Atsiimant prekes būtina kurjeriui/pardavėjui pateikti galiojantį
asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę,
vairuotojo pažymėjimą). To nepadarius, prekės grąžinamos ortopro.lt. Šiuo
atveju Pirkėjas neturi reikšti pretenzijų dėl nepristatytų laiku prekių.
6.3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių pristatyme nurodytais
terminais, bet ne vėliau nei per 30 (trisdešimt) dienų nuo sutarties sudarymo,
jei nėra atskiro susitarimo. Šie prekių pristatymo terminai yra preliminarūs ir
netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o
Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka,
jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių pvz. siuntų tarnybų vėlavimas pristatyti
siuntas. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti Pirkėją
apie galimą prekių pristatymo vėlavymą.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba
pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu
siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu
siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna
prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus
privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti
dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo
atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės
pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje www.TavoKristalas.lt parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos
prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo
spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio,
formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas atsako už prekės kokybės trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus
metus nuo prekės perdavimo.
7.4. Jeigu prekės trūkumai išaiškėja per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo,
tuomet jie laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra
nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu.
7.5. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią
kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių
prekių aprašymuose.
7.6. Visais atvejais pardavėjas garantuoja prekių kokybę ir visoms prekės
kokybės garantija galioja dvejus metus nuo prekės įsigijimo dienos (Civilinio
kodekso 6.363 straipsnio 1 dalis).
8.Prekių grąžinimas ir keitimas.
Kiekvienas mineralas yra unikalus ir išskirtinis, todėl gauta prekė gali šiek tiek skirtis nuo pavaizduotos tinklalapyje.
Perkant www.tavokristalas.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai kokybiškai prekei yra suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
Norint grąžinti kokybišką prekę, turite per 14 dienų nuo grąžintinos prekės pristatymo dienos pranešti apie tai el., paštu: [email protected] arba užpildykite formą, nurodant savo užsakymo numerį.
Prekė negali būti apgadinta ar kitaip pažeista, ji turi būti grąžinama tvarkingoje originalioje pakuotėje. Už siuntimo išlaidas sumoka pirkėjas.
Kiekvienai prekei elektroninėje parduotuvėje www.tavokristalas.lt yra suteikiama 12 mėnesių garantija.
Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas
Prekės grąžinamos adresu Luokės 67-23, Telšiai, LT87140 arba į betkurį paštomatą Telšiuose
Gavus prekę pinigai grąžinami per 3-5 d.d. Į tą pačią sąskaita iš kurios, buvo apmokėta prekė
8.1. Netinkamos kokybės prekės keičiamos į tinkamos kokybės prekes. Netinkamos kokybės ir/ar tinkamos kokybės, tačiau netikusios prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Pinigai grąžinami už grąžintas prekes nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų visada pervedami tik į tą pačią mokėtojo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas, jeigu nėra kito aiškaus susitarimo. Netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 punktas), o tinkamos kokybės, tačiau netikusių prekių grąžinimo išlaidos atitenka Pirkėjui (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 punktas).
8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Pirkimo taisyklių 8.1. punktu,
Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo
Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją elektroninių paštu [email protected], nurodant
grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį.
8.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.4.1. grąžinama prekė turi būti tvarkingoje pakuotėje ir saugiai supakuota;
8.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos
autentiškos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas
netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją
gavo;
8.4.5. Dėl Prekių grąžinimo kreiptis el. paštu [email protected] arba užpildykite formą
8.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas
nesilaiko 8.4. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas
įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis
prekėmis.
8.7. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju
privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
8.8. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui
grąžinama visa sumokėta suma nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturioliką)
dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo vartotojo pranešimą apie sutarties
atsisakymą (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).
9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų
teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos
formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę
reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą
tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi
trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo
prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų,
organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten
esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja
ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius
nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias
akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų
sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas
ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje
nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės
skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar
patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų
tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos.
11.1 Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Pirkėjo ir ortopro.lt
vyksta valstybine kalba.
11.2. Šios prekių Pirkimo taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir
teisės aktais.
11.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
„Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos prekės galite pateikti:
11.3.1. Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402
Vilnius, el.p. [email protected], tel. 8
5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt).
11.3.2. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams
padaliniams apskrityse.
11.3.3. Taip pat užpildyti prašymo formą EGS (elektroninis ginčų sprendimas)
platformoje http://ec.europa.eu/odr/“.
1. Bendrosios nuostatos.
2. Asmens duomenų apsauga.
3. Pirkėjo teisės ir
įsipareigojimai.
4. Pardavėjo teisės ir
įsipareigojimai.
5. Prekių užsakymas,
kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Jūsų kortelę išdavęs
bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard
SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Jūs galite būti
nukreiptas į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris
reikalingas Jūsų tapatybės patvirtinimui. Jei mokėjimas nebus
patvirtintas, prašome kreiptis į Jūsų kortelę išdavusį banką arba pasirinkti
kitą mokėjimo būdą.
6. Prekių pristatymas.
7. Prekių kokybės,
garantijos.( visoms prekėms taikoma 12 mėnesių garantija)
8. Prekių grąžinimas irkeitimas.
Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas
Prekės grąžinamos adresu Luokės 67, Telšiai, LT87140 arba į betkurį paštomatą Telšiuose
Gavus prekę pinigai grąžinami per 14 d.d. Į tą pačią sąskaita iš kurios, buvo apmokėta prekė
8.1. Netinkamos kokybės prekės keičiamos į tinkamos kokybės prekes. Netinkamos
kokybės ir/ar tinkamos kokybės, tačiau netikusios prekės grąžinamos Civilinio
kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Pinigai
grąžinami už grąžintas prekes nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika)
dienų visada pervedami tik į tą pačią mokėtojo banko sąskaitą iš kurios buvo
atliktas mokėjimas, jeigu nėra kito aiškaus susitarimo. Netinkamos kokybės
prekės grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio
8 punktas), o tinkamos kokybės, tačiau netikusių prekių grąžinimo išlaidos
atitenka Pirkėjui (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 punktas).
9. Pirkėjo ir pardavėjo
atsakomybė.
10. Rinkodara ir
informacija.
11. Baigiamosios nuostatos.