LT User-agent: Googlebot Disallow: /nogooglebot/ User-agent: * Allow: / Sitemap: https://www.tavokristalas.com/sitemap.xml Sitemap: https://tavokristalas.lt/sitemap.xml Sitemap: https://www.tavokristalas.lt/sitemap.xml

PARDUOTUVĖS TAISYKLĖS
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių Pirkimo  taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes www.tavokristalas.lt el. parduotuvėje. Pardavėjas Viktoras Jonaitis (Individualios veiklos pažymėjimo NR. 1327626)  Luokės 67-23, Telšiai.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Pirkimo taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu [email protected], nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį, arba užpildyti formą) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis Pirkimo taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:Elektronine Bankininkyste, Banko Kortele,Pavedimu į parduotuvės nurodytą sąskaitą, kurią rasite atsiūstoje sąskaitoje.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.4.1. Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste arba kortele ( mastercard, visa )per KLIX platformą – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema, kurią prižiūri ir tvarko KLIX. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš aptarnaujamų bankų arba atsiskaityti mokėjimo kortele (kurių duomenis apdoroja Klix Citadele bankas) Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą: LT74 7290 0990 8272 2842 , Bankas “Citadele” Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui (Citadele), kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje KLIX.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Atsiimant prekes būtina kurjeriui/pardavėjui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, vairuotojo pažymėjimą). To nepadarius, prekės grąžinamos ortopro.lt. Šiuo atveju Pirkėjas neturi reikšti pretenzijų dėl nepristatytų laiku prekių.
6.3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis Prekių pristatyme nurodytais terminais, bet ne vėliau nei per 30 (trisdešimt) dienų nuo sutarties sudarymo, jei nėra atskiro susitarimo. Šie prekių pristatymo terminai yra preliminarūs ir netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių pvz. siuntų tarnybų vėlavimas pristatyti siuntas. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti Pirkėją apie galimą prekių pristatymo vėlavymą.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje www.TavoKristalas.lt parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas atsako už prekės kokybės trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo prekės perdavimo.
7.4. Jeigu prekės trūkumai išaiškėja per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo, tuomet jie laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu.
7.5. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
7.6. Visais atvejais pardavėjas garantuoja prekių kokybę ir visoms prekės kokybės garantija galioja dvejus metus nuo prekės įsigijimo dienos (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalis).

8.Prekių grąžinimas ir keitimas.
Kiekvienas mineralas yra unikalus ir išskirtinis, todėl gauta prekė gali šiek tiek skirtis nuo pavaizduotos tinklalapyje.
Perkant www.tavokristalas.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai kokybiškai prekei yra suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
Norint grąžinti kokybišką prekę, turite per 14 dienų nuo grąžintinos prekės pristatymo dienos pranešti apie tai el., paštu: [email protected] arba užpildykite formą, nurodant savo užsakymo numerį.
Prekė negali būti apgadinta ar kitaip pažeista, ji turi būti grąžinama tvarkingoje originalioje pakuotėje. Už siuntimo išlaidas sumoka pirkėjas.
Kiekvienai prekei elektroninėje parduotuvėje www.tavokristalas.lt yra suteikiama 12 mėnesių garantija.
Siuntimo išlaidas apmoka  Pirkėjas
Prekės grąžinamos adresu Luokės 67-23, Telšiai, LT87140 arba į betkurį paštomatą Telšiuose
Gavus prekę pinigai grąžinami per 3-5 d.d. Į tą pačią sąskaita iš kurios, buvo apmokėta prekė
8.1. Netinkamos kokybės prekės keičiamos į tinkamos kokybės prekes. Netinkamos kokybės ir/ar tinkamos kokybės, tačiau netikusios prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Pinigai grąžinami už grąžintas prekes nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų visada pervedami tik į tą pačią mokėtojo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas, jeigu nėra kito aiškaus susitarimo. Netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 punktas), o tinkamos kokybės, tačiau netikusių prekių grąžinimo išlaidos atitenka Pirkėjui (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 punktas). 

8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Pirkimo taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją elektroninių paštu [email protected], nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį.
8.4. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.4.1. grąžinama prekė turi būti tvarkingoje pakuotėje ir saugiai supakuota;
8.4.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.4.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos autentiškos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.4.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.4.5. Dėl Prekių grąžinimo kreiptis el. paštu [email protected] arba užpildykite formą
8.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.4. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.7. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
8.8. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama visa sumokėta suma nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturioliką) dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo vartotojo pranešimą apie sutarties atsisakymą (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
10.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

11. Baigiamosios nuostatos.
11.1 Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Pirkėjo ir ortopro.lt vyksta valstybine kalba.
11.2. Šios prekių Pirkimo taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka. „Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos prekės galite pateikti:
11.3.1. Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt).
11.3.2. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse.
11.3.3. Taip pat užpildyti prašymo formą EGS (elektroninis ginčų sprendimas) platformoje http://ec.europa.eu/odr/“.

1. Bendrosios nuostatos.
2. Asmens duomenų apsauga.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Jūsų kortelę išdavęs bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Jūs galite būti nukreiptas į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas Jūsų tapatybės patvirtinimui.  Jei mokėjimas nebus patvirtintas, prašome kreiptis į Jūsų kortelę išdavusį banką arba pasirinkti kitą mokėjimo būdą.
6. Prekių pristatymas.
7. Prekių kokybės, garantijos.( visoms prekėms taikoma 12 mėnesių garantija)
8. Prekių grąžinimas irkeitimas.
Siuntimo išlaidas apmoka  Pirkėjas
Prekės grąžinamos adresu Luokės 67, Telšiai, LT87140 arba į betkurį paštomatą Telšiuose
 Gavus prekę pinigai grąžinami per 14 d.d. Į tą pačią sąskaita iš kurios, buvo apmokėta prekė
8.1. Netinkamos kokybės prekės keičiamos į tinkamos kokybės prekes. Netinkamos kokybės ir/ar tinkamos kokybės, tačiau netikusios prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Pinigai grąžinami už grąžintas prekes nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų visada pervedami tik į tą pačią mokėtojo banko sąskaitą iš kurios buvo atliktas mokėjimas, jeigu nėra kito aiškaus susitarimo. Netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 punktas), o tinkamos kokybės, tačiau netikusių prekių grąžinimo išlaidos atitenka Pirkėjui (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 punktas).
9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
10. Rinkodara ir informacija.
11. Baigiamosios nuostatos.

LT Parašykite Mums